Swoją nazwę zawdzięczają działaniu, które przypomina funkcjonowanie układu słonecznego. Budowa przekładni planetarnej to połączenie współśrodkowych kół zębatych i kół planetarnych. Dzięki temu, że napęd jest przenoszony wielopunktowo (siły rozkładają się na kilka kół i kilka zębów) bardzo dobrze przenoszą obciążenia udarowe i zmianę kierunku obrotów ( mają bardzo korzystny i symetryczny rozkład sił). Przekładnie planetarne charakteryzują się wysoką sprawnością, małymi gabarytami w stosunku do przenoszonych mocy oraz możliwością uzyskania bardzo dużych przełożeń.
Serie przekładni:
• liniowe
• kątowe
Wersje montażowe:
• łapy
• kołnierz
Opcje wejścia napędu:
• standardowe przyłącza kołnierzowe IEC dla silników DC i AC
• silniki hydrauliczne
• wałki napędowe
Akcesoria wyjściowe:
• wałek wpustowy
• wałek wielowypustowy
• wałek zdawczy drążony z tuleją zaciskową
• koło zębate
• piasta mocująca
Opcje dodatkowe:
• hamulec wewnętrzny
• zbiornik wyrównawczy oleju z odpowietrznikiem
Niezawodność, kompaktowość, różnorodność opcji konstrukcyjnych pozwala na idealne zastosowanie w wielu aplikacjach.
Dostępne certyfikaty: ATEX 2GD/3GD.
Wielkość: 170000