Szukaj

PL170000

PL170000

Swoją nazwę zawdzięczają działaniu, które przypomina funkcjonowanie układu słonecznego. Budowa przekładni planetarnej to połączenie współśrodkowych kół zębatych i kół planetarnych. Dzięki temu, że napęd jest przenoszony wielopunktowo (siły rozkładają się na kilka kół i kilka zębów) bardzo dobrze przenoszą obciążenia udarowe i zmianę kierunku obrotów ( mają bardzo korzystny i symetryczny rozkład sił). Przekładnie planetarne charakteryzują się wysoką sprawnością, małymi gabarytami w stosunku do przenoszonych mocy oraz możliwością uzyskania bardzo dużych przełożeń.
Serie przekładni:
• liniowe
• kątowe
Wersje montażowe:
• łapy
• kołnierz
Opcje wejścia napędu:
• standardowe przyłącza kołnierzowe IEC dla silników DC i AC
• silniki hydrauliczne
• wałki napędowe
Akcesoria wyjściowe:
• wałek wpustowy
• wałek wielowypustowy
• wałek zdawczy drążony z tuleją zaciskową
• koło zębate
• piasta mocująca
Opcje dodatkowe:
• hamulec wewnętrzny
• zbiornik wyrównawczy oleju z odpowietrznikiem
Niezawodność, kompaktowość, różnorodność opcji konstrukcyjnych pozwala na idealne zastosowanie w wielu aplikacjach.

Dostępne certyfikaty: ATEX 2GD/3GD.

Rozmiar
Zakres przełożenia
Pobierz Katalog
Charakterystyka
Do pobrania

Wielkość: 170000

  • Mocowanie do urządzenia: kołnierze mocujące, łapy
  • Wejście: przystosowane do podłączenia silników elektrycznych, hydraulicznych lub wał napędzający
  • Bardzo wysoka sprawność 97 – 98%
  • Przełożenia i = 3,83 – 8720,66
  • Moment obrotowy do 253600 Nm
  • Wyjście wał zdawczy, tuleja zdawcza, pierścień zaciskowy
  • Akcesoria: wały w wyk. specjalnym, koła zębate, pierścienie zaciskowe
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram