Ten typ przekładni składa się z co najmniej dwóch stopni redukcji. Jeden z nich to koła stożkowe, a kolejne są już stopniami walcowymi. Rozwiązanie to jest przekładnią kątową, a jego sprawność sięga nawet 95%. Konstrukcje te cechuje przede wszystkim wysoki moment obrotowy oraz możliwość konfiguracji wyjścia. Dzięki temu są one zarówno wydajne, jak i trwałe. Tego rodzaju rozwiązania są kompaktowe, co w przypadku niewielkiej przestrzeni montażowej ma bardzo duże znaczenie. Przekładnie walcowo-stożkowe żeliwne- jednostki te są uniwersalne, co potwierdza ich szerokie zastosowanie w wielu gałęziach przemysłu. Z powodzeniem mogą być także wykorzystywane w mniej specjalistycznych aplikacjach. Wybierając nasze przekładnie walcowo-stożkowe zyskujesz bardzo dobrą relację ceny napędu do momentu obrotowego. Żeliwny korpus jednostek zwiększa ich trwałość oraz pozwala na skuteczną pracę nawet w bardzo wymagającym środowisku. Dla zwiększenia wytrzymałości przekładni zamontowaliśmy w niej koła zębate stożkowe o zębach spiralnych jako drugi stopień redukcji.
Dostępne certyfikaty: ATEX 2GD/3GD.
Wielkość przekładni: 150