Szukaj

B125

B125

Ten typ przekładni składa się z co najmniej dwóch stopni redukcji. Jeden z nich to koła stożkowe, a kolejne są już stopniami walcowymi. Rozwiązanie to jest przekładnią kątową, a jego sprawność sięga nawet 95%. Konstrukcje te cechuje przede wszystkim wysoki moment obrotowy oraz możliwość konfiguracji wyjścia. Dzięki temu są one zarówno wydajne, jak i trwałe. Tego rodzaju rozwiązania są kompaktowe, co w przypadku niewielkiej przestrzeni montażowej ma bardzo duże znaczenie.Przekładnie walcowo-stożkowe żeliwne – jednostki te są uniwersalne, co potwierdza ich szerokie zastosowanie w wielu gałęziach przemysłu. Z powodzeniem mogą być także wykorzystywane w mniej specjalistycznych aplikacjach. Wybierając nasze przekładnie walcowo-stożkowe zyskujesz bardzo dobrą relację ceny napędu do momentu obrotowego. Żeliwny korpus jednostek zwiększa ich trwałość oraz pozwala na skuteczną pracę nawet w bardzo wymagającym środowisku. Dla zwiększenia wytrzymałości przekładni zamontowaliśmy w niej koła zębate stożkowe o zębach spiralnych jako drugi stopień redukcji.

Dostępne certyfikaty: ATEX 2GD/3GD.

Rozmiar
Zakres przełożenia
Pobierz Katalog
Charakterystyka
Do pobrania

Wielkość przekładni: 125

  • Dostępne wersje: B – połączenie kołnierzowe z silnikiem, IB – z wałem wejściowym, CB – z kompaktowym silnikiem, PB – sprzęgło kłowe na połączeniu przekładni z silnikiem
  • Korpus na łapach FC, z kołnierzem SC i uniwersalny UC
  • Moc do 31,52 kW dla silnika 4 polowego
  • Koła zębate ze stali, nawęglane i utwardzane termicznie, szlifowane lub docierane luźnym ziarnem
  • Przekładnie 3 stopniowe
  • Koła zębate stożkowe o zębach spiralnych Gleason, montowane dla lepszej wytrzymałości jako drugi stopień redukcji
  • Przełożenie pomiędzy 7,97-180,4
  • Moment obrotowy max 3500 Nm i maksymalnie dopuszczalne obciążenia promieniowe 3853 N
  • Korpusy o wysokiej wytrzymałości zoptymalizowane z normą FEM a kołnierz wejścia i wyjścia z szarego żeliwa G200, aby zapewnić najlepszy i wysoki poziom niezawodności
  • Zdolność przenoszenia obciążeń obliczona i zweryfikowana wg ISO6336 i AGMA 2001
  • Malowanie proszkowe farbą epoksydowo- poliestrową kolorem niebieskim RAL 5010
  • Akcesoria: ramię reakcyjne, kołnierz zdawczy, wał wyjściowy, pierścień zaciskowy, łożysko jednokierunkowe, pokrywa ochronna, uszczelniacze vitonowe, wzmocnienie łożyskowe, zestaw do montażu/demontażu
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram