 |
DV |
DRIVON, przeznaczony do stosowania w różnych typach aplikacji (zwłaszcza pompy , wentylatory i przenośniki taśmowe ) składa się z bardzo niezawodnych komponentów i sterowany jest przez oprogramowanie, które zapewnia doskonałą wydajność przy szczególnym uwzględnieniu efektywności energetycznej systemu . Jego Kontrola Wektorowa (Vectorial Check), oprócz zapewnienia stałego momentu obrotowego w szerokim zakresie częstotliwości, bez konieczności korzystania z obcego chłodzenia przy niskich obrotach, zapewnia szybkie i dokładne rozwiązanie dla dynamicznych aplikacji umożliwiając wysokie przeciążenia momentu obrotowego silnika.
Stworzone z myślą o bardzo różnych i zmiennych warunkach zasilania , Drivon jest dostępny zarówno w wersji jednofazowej i trójfazowej ( 200 ÷ 260 V / 47 Hz ÷ 63 ), o mocy silnika od 0,25 do 1,5 kW , w wersji trójfazowej ( 360 ÷ 480 V / 47 ÷ 63 Hz ) o mocy silnika od 0,25 do 5,5 kW
Bogata ilość funkcji jego oprogramowania zapewnia szeroki zakres standardowych i opcjonalnych interfejsów dla prostej i elastycznej eksploatacji .
Części elektroniczne , dostępne w 10 wielkościach mocy , montuje się w dwóch różnych rozmiarach obudowy, jedna dla mocy do 1,5 kW , a druga dla mocy wejściowej do 5,5 kW .
Certyfikaty: UL/CSA



This text will be replaced
Formularz kontaktowy
Rysunki 2D/3D
230 V Drivon:
-
Zasilanie jednofazowe i trójfazowe: (200÷260) V / (47÷63) Hz
-
Moc znamionowa: 0.25; 0.37; 0.55; 0.75; 1.1; 1.5 kW
-
Zakres prędkości : 0÷2500 rpm
400V Drivon:
-
Zasilanie trójfazowe: (360÷480) V / (47÷63) Hz
-
Moc znamionowa: 0.25; 0.37; 0.55; 0.75; 1.1; 1.5; 2.2; 3.0; 4.0; 5.5 kW
-
Zakres prędkości: 0÷3000 rpm
FUNKCJE OGÓLNE:
-
FOC - Sterowanie wektorowe (pętla otwarta) silnika asynchronicznego
-
Stopień ochrony: IP55 (opcjonalnie IP56, IP65, IP66)
-
Wbudowany system STO (Safe Torque Off) - Funkcja bezpiecznego zatrzymania zgodnie z ISO 13849-1 i IEC 61508
-
Zamontowany potencjometr z funkcją START wyposażony w programowalne progi
-
Wbudowany interfejs USB
-
Zintegrowany interfejs CANopen DSP402 i magistrala Modbus RTU
-
Możliwość ciągłej pracy na niskich obrotach z ograniczonym wykorzystaniem obcego chłodzenia
-
Przeciążalność 200% momentu obrotowego
-
Wyłącznik termiczny silnika I2t
-
Zaciski czujnika temperatury PTC i bimetalicznego
-
Wielokolorowe diody LED do szybkiej diagnostyki
-
Programowalne cyfrowe wejścia wielofunkcyjne izolowane optycznie
-
Maksymalny moment obrotowy napędu może być ustawiony przez użytkownika
-
Możliwe ustawienie prędkości za pomocą enkodera na silniku
-
Automatyczne ograniczenie prędkości obrotowej biegu jałowego przy Starcie
-
Kombinatoryczne wielokrotne zadawanie częstotliwości
-
Hamowanie dynamiczne z awaryjnym szybkim zatrzymaniem
-
Zewnętrzny regulator procesu PI z analogowym sprzężeniem zwrotnym
-
Programowalne S-rampy
-
Kontrola / zarządzanie mechanicznej częstotliwości rezonansowej
-
Sterowanie i programowanie inteligentną klawiaturą (opcjonalnie)
-
Potencjometr + Moduł sterowania kierunkiem ruchu (opcjonalnie)
-
Moduł komunikacyjny Profibus DP (opcjonalnie)
-
Elektromechaniczny moduł hamujący (opcjonalnie)
-
Złącze dla opcjonalnych modułów rozszerzenia wejść/wyjść
-
Dynamiczny moduł hamujący ze zintegrowanym rezystorem (opcjonalnie)
Klawiatura sterująca (opcjonalnie)
-
Zintegrowana z falownikiem lub praca zdalna
-
Mocowanie z możliwością ustawienia orientacji
-
Zdalne sterowanie za pomocą kabla i połączenia RJ
-
Ustawianie parametrów i funkcji sterowania
-
7-segmentowy 4-cyfrowy wyświetlacz
-
Przyciski UP/DOWN/ENTER/MODE/FWD_REV
-
Funkcja kopiowania parametrów
-
Funkcja JOG